irisrebekka

Al een tijdje was het bij mij aan het kriebelen. Ik wilde graag een blog beginnen. Nu heb ik in de herfst toch eindelijk de beslissing genomen. Nu de dagen korter worden, het buiten frisser wordt, de bomen hun blad verliezen en het echt de tijd van het jaar is om binnen met heerlijke warme thee en een dekentje over je heen te zitten, leek het mij de perfecte tijd om ermee te beginnen. Het lijkt me geweldig om van alles te kunnen delen met anderen. Zelf lees ik al een aantal jaren blogposts van anderen en dat werden er steeds meer. Hierdoor kon ik veel inspiratie ophalen en kreeg ik de motivatie om zelf te gaan bloggen. Ik heb op mijn kleine deel van internet veel te vertellen (geloof me, het is echt veel haha). Dus hierbij is het voor mij duidelijk geworden… Ik begin mijn eigen blog! Welkom op irisrebekka! Hier zul je dagelijks een blogpost kunnen lezen. Artikelen over mode, make-up, boeken, films, lifestyle, maar ook serieuzere zaken waarmee iedereen te maken of te worstelen heeft. Ik wil op irisrebekka mijn unieke plekje kunnen creëren en jou met mijn blog vermaken!

Liefs, Iris.

2 Comments

Add yours →

  1. Superleuk Iertje! Ik ga je zeker volgen, veel succes!!

    Like

Geef een reactie

