L’Oréal Collection Exclusive Pure Reds Blake & Laetitia

DSCF1922

Sinds deze lipsticks uit zijn, wilde ik ze al heel erg graag. Maar vijftien euro vond ik toch wel vrij veel geld voor een lipstick, vooral als je er meerdere zou kopen. Gelukkig is er deze week bij de kruidvat een actie waarbij alle lipproducten tien euro per stuk kosten. Ik kon de verleiding niet weerstaan en nam twee kleuren mee. Happy me! Ik kocht dus de twee kleuren die het beste bij mij staan. Blake en Laetitia. De anderen zijn te oranje voor mij, maar die zouden prachtig bij blond of rossig haar staan!

http://www.freeagirl.nl/kom-in-actie/loreal/

L’Oréal heeft in maart ook een Pure Nudes collectie uitgebracht, wat ook een enorm succes was. De collecties zijn gebaseerd op het type huidskleur. Aangezien ik zo bleek ben als een melkfles en vrij donker haar heb, leken de kleuren van Blake en Laetitia mij het beste staan.

Daarnaast steun je met 1 euro in de maand oktober de stichting Free a Girl, wat ik ook erg goed is. Elk meisje is uniek, mooi en speciaal op haar eigen manier. Geen enkel meisje hoort in de gedwongen prostitutie te zitten. Een goede actie dus naar mijn idee!

DSCF1925

De lipsticks zijn te koop voor €14,99 bij de meeste verkooppunten van L’Oréal en ook op bol.com.

DSCF1927

Deze kleuren vind ik prachtig! Echt iets voor de herfst. Links zie je Blake’s Pure Red en rechts zie je Laetitia’s Pure Red. Ik zie mezelf dit ook dragen met de kerst, met mooie chique kleding aan.

DSCF1949

Blake – Laetitia

Blake’s Pure Red

DSCF1952 (2)

20141013_182753

Deze kleur vind ik erg chic. De kleur is goed gepigmenteerd en is ook nog eens romig, niet te mat dus. Deze kleur zou ook goed staan bij blondines die koelere tinten goed kunnen hebben. Een prachtige lipstick! Hij is niet te roze of te oranje, maar juist een mooie, neutrale rood. Hierdoor denk ik dat hij erg geschikt is voor verschillende huidtypes en haarkleuren.

Laetitia’s Pure Red

DSCF1956 (2)

20141013_182347

Wat een mooie bordeaux kleur! Ik kan me voorstellen dat wanneer je de verpakking ziet, je denkt dat deze vrij heftig zal zijn of bruin uit zal slaan. Maar nee, het is een hele mooie zelfverzekerde en chique kleur die niet al te gewaagd is. Nu je veel bordeaux in de winkels ziet, denk ik dat dit prachtig is voor in de herfst.

DSCF1946

Ik vind het lastig om te zeggen welke mijn favoriet is. Beiden hebben ze een hele mooie pigmentatie en hebben een iets matte finish, waar ik wel van houd. Toch zijn ze wel smeuïg en blijven ze lang zitten! Zelfs na een maaltijd of een glas drinken, zit de lipstick nog op je lippen. De lipstick trekt goed in je huid. Normaal ben ik niet zo snel van de opvallendere kleuren en neig al gauw naar nude kleuren. Maar deze vind ik echt geweldig! Kleuren naar mijn hart. Mijn voorkeur gaat uit naar Laetitia’s Pure Red, vooral omdat mijn lievelingskleur bordeaux is en ik de donkere intensiteit van de kleur mooi bij mijn bleke huid vind staan.

Als je de kleur van Laetitia bijvoorbeeld iets te heftig vind, kun je het eerst ook op je vingers aanbrengen en dan op je lippen deppen. Hierdoor heb je toch een hele mooie herfstige look, zonder een al te groot statement te maken.

Ik ben erg blij met mijn aankoop en ik denk dat ik ze vaak zal gaan dragen deze herfst en winter 🙂

Geef een reactie

