Bijenkorf boyfriend hoed van wol

Een tijdje geleden ging ik met mijn moeder naar Amsterdam naar het Rijksmuseum, maar ook wilde ik dolgraag een leuke hoed hebben voor het najaar. Vele winkels zijn we in geweest, maar we kwamen alleen maar zwarte hoeden of met allemaal extra frutsels tegen. Ik houd niet zo van poespas en juist van simpel. Uiteindelijk gaf ik de zoektocht op en besloten we om bij de Bijenkorf te gaan eten. Toen ik daar op de hoeden afdeling kwam, zag ik dé perfecte hoed!

DSCF2097

De hoed zelf is beige van kleur, evenals de band. De band is mooi breed en valt niet al teveel op. De rand is aan de achterkant ietwat gekruld, wat ook weer een speels effect geeft.

DSCF2096

Het materiaal van deze hoed is voor 100% van wol gemaakt. Hij is ook heerlijk warm! Daarnaast past mijn hoofd er precies in. Ik heb namelijk nogal een groot hoofd met een vrij grote bos met haar. Het enige nadeel is dat ik hem niet op kan hebben met het fietsen, wat ook best logisch is nu het herfst is. De wind is nu namelijk vrij sterk..

DSCF2102

Ik ben heel erg blij met deze hoed! De kleur is perfect en de rand is precies goed qua formaat. Niet te groot, niet te klein. Voor mij een musthave voor dit najaar!

De hoed is van het eigen merk van Bijenkorf en kost € 39,95. Het is een aardig prijsje als je het met hoeden van de Primark of H&M vergelijkt, maar dit is een tijdloze aankoop waar ik nog vele jaren plezier van zal hebben 🙂

Wat vind jij van hoeden en de hele trend rondom hoeden?

Geef een reactie

