Hema Long-lasting Nailpolisch MATT

Ja zeker! Weer een bordeaux rode kleur. Deze heb ik bij de Hema gehaald en stond bij een speciale collectie. Ik kocht deze vanwege de kleur. Eigenlijk heb ik al genoeg nagellak (lees téveel haha), maar ik kon het niet laten om deze ook mee te nemen. Het liefst draag ik donkere, chique kleuren nu de herfst is aangebroken. Dat maakt het voor mijn gevoel een stukje warmer dan lichte kleuren te dragen.

DSCF2136

Dit is de kleur 824.

Pas toen ik thuis kwam, zag ik dat het een matte nagellak was. Wat leuk! Ik heb van Rimmel ook een Matte Velvet nagellak, in een soortgelijke kleur, maar deze ging na het aanbrengen, er al meteen af. Hopelijk is deze beter.

De verpakking is simpel, net als iedere andere nagellak van Hema.

Het kwastje is anders dan voorgaande nagellakjes die ik bij de Hema heb gehaald. De kwast is namelijk rond en niet recht. Het aanbrengen wordt hierdoor een stuk makkelijker gemaakt. Je knoeit minder en kunt eigenlijk in één keer het al goed aanbrengen.

De kleur is donkerder dan verwacht. Stiekem had ik gehoopt dat hij meer paars zou zijn, maar het is echt een diepe donkere bordeaux kleur. Op afstand lijkt hij zwart te zijn, maar als je dichtbij kijkt, zie je dat het rood is.

DSCF2141

De pigmentatie van de nagellak is prima. Je moet het wel twee keer aanbrengen, zodat het goed dekt. Maar aangezien dat vrij normaal is, vind ik het een hele goede nagellak. Je ziet geen vlekjes of stukjes die het minder hebben gepakt.

DSCF2139

De nagellak zou mat moeten zijn, maar alleen aan de onderkant van mijn nagels is hij mat. Bovenaan mijn nagels glanst het. Nu ging ik er in eerste instantie niet vanuit dat hij mat zou zijn, maar het was wel leuk geweest als mijn hele nagels mat waren.

Al met al ben ik best tevreden. De prijs is ook niet hoog. Je betaalt € 3,00 voor deze nagellak en is verkrijgbaar bij Hema.

Welke kleuren vind jij mooi voor het najaar?

Geef een reactie

