Hema Ketting

De sieraden van de Hema vond ik altijd vrij saai en mainstream. Totdat ik deze statement ketting tegenkwam! Hij hing bij de speciale collectie, waarvan ik vermoed dat die voor de feestdagen en/of winter is bedoeld. Hele mooie donkere en sierlijke kleuren. Maar deze sprak mij gelijk aan.

DSCF2069

De kleur van de ketting is een vrij donkere kleur bordeaux. Ik heb in andere artikelen al vermeld dat ik gek op bordeaux ben en dit bevestigt het wederom. De kleur is chique en erg mooi voor bijvoorbeeld kerst. In de winkel dacht ik dat het zwart was, maar na het gezien te hebben bij goed daglicht, zie je dat het die mooie donkere bordeaux kleur is.

DSCF2123

De ketting zelf heeft wat weg van de barok. Dit is een erg sierlijke stijl die vooral gebruikt werd in de 17e eeuw. Nu ga ik niet een heel verhaal over kunst vertellen, maar ik vind de vormen van deze stijl erg vrouwelijk en chique.

DSCF2124

Je kunt het heel chique en netjes bij een blouse dragen. Ik zou dan wel voor een bovenstuk kiezen die niet al te opvallend is en meer casual van kleur is. De ketting is namelijk vrij druk. Je zou er ook voor kunnen kiezen om de kraag op te knopen en de ketting eroverheen te dragen.

DSCF2127Maar je kunt het natuurlijk ook sportief en jeugdig bij een t-shirt dragen. Wederom zou ik wel voor een rustig bovenstuk kiezen, aangezien de ketting zelf al een statement op zich is en vrij opvalt vanwege de vormen.

Leuk dat de Hema ook andere sieraden dan normaal verkoopt! Echt een pluspunt!

Je kunt de ketting voor € 9,95 bij de Hema kopen.

One Comment

Add yours →

  1. Wauw ziet er inderdaad gaaf uit!

    Like

Geef een reactie

