L’Oréal Skin Perfection BB Cream

Soms is een foundation wat te dik en wil je graag een crème die wat dunner is, minder van hoeft te gebruiken en ook nog eens goed dekt. Een paar jaar zijn er al BB creams en CC creams. Zelf had ik altijd enorme moeite met de kleuren. Meestal heb je maar twee tinten. Een lichte en een medium.

L’Oréal heeft nu in de winkels acties van de lijn Skin Perfection. Je bent nog jong, maar toch krijg je imperfecties als rode vlekjes, oneffenheden en wallen. Daarnaast kan je huid soms ook droog zijn. Dan heb je dus dagcrème nodig. Maar nu heeft L’Oréal een BB cream op de markt gebracht die, zoals op de verpakking staat vermeldt, tot 24 uur zou hydrateren. Wie wil dat nou niet? Een heerlijke zachte huid, waar je geen schilfertjes op ziet. Daarnaast zou de cream rode vlekjes vervagen, imperfecties verbergen, oneffenheden gladmaken en de teint egaliseren en laten stralen. Dat wil toch iedereen? Maar maakt L’Oréal dit ook waar? Dat lees je hieronder!

DSCF2346

Ik heb de light gekocht en nu maar hopen dat ‘ie ook echt light is! De verpakking ziet er mooi en netjes uit. Alles staat erop vermeldt. Mooie vrouwelijke kleuren.

DSCF2348

Voor degenen die zich interesseren wat er allemaal in zit.

DSCF2349

De tube is simpel. De merknaam en de lijn van L’Oréal staan erop. Niet teveel poespas en ook weer elegant.

DSCF2351

Ik heb een klein beetje op mijn hand gedaan, om te laten zien hoe de kleur is als hij uit de verpakking komt. Het is inderdaad een mooie lichte kleur. De kleur past goed bij mijn huidskleur, maar zal dit ook op mijn gezicht zo zijn?

20141020_09132320141020_09153520141020_093501

Op de eerste foto heb ik geen make-up op. Mijn excuses overigens voor mijn messy knot, haha 🙂 Zoals je ziet heb ik een best rode huid. Op de tweede foto heb ik de BB cream aangebracht. De wallen zijn wat minder geworden, maar ze vallen nog redelijk op. Wel zijn de roodheden minder geworden, dat vind ik helemaal super! Op de laatste foto heb ik een full face, dus met concealer en andere trucjes om je gezicht er beter uit te laten zien.

De BB cream op zich is een hele vloeibare crème. Je hebt er echt niet veel van nodig, anders is je hele gezicht onder 1 centimeter geplamuurd. Dat je er weinig van nodig hebt, vind ik echt een pluspunt. Bij vele foundations of BB creams moet je het opbouwen, wil je minder imperfecties kunnen zien. De BB cream heeft geen nare geur, maar ruikt ook niet geparfumeerd. Ook heeft de cream SPF25, zodat je altijd ietsjes beschermt bent tegen de zon. Daarnaast is de crème heerlijk hydraterend! Ik heb de crème meerdere dagen gebruikt en mijn huid voelt nu veel gladder en zachter. Ik heb dus minder last van een droge huid. De dekking is medium.

De kleur ben ik iets minder over te spreken. Hij is voor een lichte huid als de mijne nog ietsjes te donker. Voor mensen met een tikje donkere huidskleur of voor in de zomer, zou de crème perfect zijn. Al met al ben ik positiever dan ik van te voren had gedacht. Een heerlijke cream, waardoor je huid weer gaat stralen!

De BB cream kost normaal € 14,99. Vanaf 27 oktober is er een actie bij de Etos waar je de cream voor € 9,99 kunt aanschaffen. Ondanks dat de kleur nog iets te donker is, vind ik de prijs reëel voor wat L’Orèal je biedt in een enorm hydraterende crème!

Heb jij de Skin Perfection lijn al getest? Of heb jij betere ervaringen met andere BB creams, laat het me dan weten! 🙂

Geef een reactie

