Personal Update: terug van weg geweest!

Zoals enkelen al is opgevallen, heb ik ruim een maand niets meer gepost. Dit komt doordat ik heel erg druk met school bezig was en mijn hoofd daarbij moest hebben. Ik wilde graag alles voor mijzelf op een rijtje hebben en het rustig in mijn hoofd houden. Daarom heb ik ervoor gekozen om even te wachten tot ik er weer met frisse moed tegen aan kon gaan. En dat moment is nu hier! Ik volg zelf allerlei bloggers en vloggers en vergeleek mezelf met hen, maar ik besefte me niet dat ik fulltime student ben en dat bloggen niet mijn baan is. Uiteraard blijf ik gewoon doorgaan met bloggen, maar mijn tijd beter verdelen en mezelf tijd gunnen. Er vlogen zoveel ideeΓ«n door mijn hoofd, dat ik niet meer goed zag wat belangrijk was. De periode dat ik mijn blog begon was tijdens de herstvakantie, dus ik had enorm veel tijd om aan mijn blog te beginnen, maar twee weken later had ik twee weken lang tentamenweken. De herstvakantie was voor mij een soort van probeersel om te zien hoe het bloggen mij beviel. En het beviel me goed want ik kon eindelijk alles delen wat mij interesseert, maar tijdens de tentamenweken verliep dat niet zo goed. Gelukkig heb ik tot nu toe al mijn tentamens, opdrachten en dossiers boven de 7 gehaald en daar ben ik enorm trots op! πŸ™‚ Excuses dat ik een tijd niets meer heb gepost, maar vanaf nu komt dat weer helemaal goed! Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid geeft.

Daarnaast heb ik een tijd terug mijn haar heel anders laten knippen. Het was jullie misschien wel opgevallen dat ik de ene keer stijl haar heb en de andere keer krullend haar. Van mezelf heb ik krullend haar. Ik vond het altijd vreselijk! Daarom heb ik het acht jaar lang gestijld, waardoor mijn haar nooit echt lang werd. Ik wilde heel graag langer haar, maar dit lukte zo niet. Ik besloot deze zomer om mijn krullen te laten staan en de stijltang in het badkamerkastje te laten liggen. Nu ik een nieuwe start zou maken op een nieuwe opleiding, zou de verandering niet opvallen. Dus ik liet mijn krullen staan. Met succes: iedereen vond dit mij veel beter staan dan het stijle haar, yeah! Zelf vond ik het ook steeds leuker en leuker bij mezelf staan. Tot ik mijn grote, blote voorhoofd enorm zat werd en na veel twijfelen een pony liet knippen. Ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden staan als ik!

Verder komt de sinterklaasperiode eraan en daar heb ik SUPER VEEL zin in! Niet alleen het lekkere eten en de leuke cadeautjes, maar de hele sfeer (ongeachte de pietendiscussie op dit moment) eromheen. Iedereen is in de stemming van de gezelligheid en het bij elkaar zijn. Ik moet nu ook vaker werken vanwege de feestdagen, geweldig, want dit betekent lekker veel inpakken, veel klandizie en de hele dag druk zijn zonder dat je je verveelt!

Voordat sinterklaas ΓΌberhaupt Γ©cht gevierd wordt, ben ik 2 december jarig en word ik 19 πŸ™‚ voor mijn gevoel verandert er helemaal niets, maar ik heb er enorm veel zin in om dit te vieren met de lieve mensen om mij heen!

Een hele fijne avond iedereen !

Liefs,

Iris

Geef een reactie

