Persoonlijk Receptenboek Janneke Brinkman

De laatste tijd ben ik me steeds meer gaan verdiepen in koken, bakken en (gezond) eten. Op internet en in tijdschriften kom ik vele heerlijke gerechten tegen, maar ik heb eigenlijk geen goed boekje of schrift om het in op te schrijven. Ik was in de Kruidvat aan het neuzen en kwam dit boekje van Janneke Brinkman tegen. Zij heeft tevens ook serviezen en andere dingen. Mijn moeder spaart het servies en daardoor ken ik het. Persoonlijk vind ik het niet zo mooi, maar toen ik dit boekje zag, sprak het me meteen aan! Het is vrouwelijk en liefelijk.

DSCF2399

Het boekje heeft zes verschillende thema’s.

DSCF2403

DSCF2400

Op elke pagina staat alles precies aangegeven: type gerecht, bereidingstijd, kooktijd, aantal personen, wijntip, notitie, bereiding en ingrediΓ«nten. Wat ik zo leuk vind is dus dat je alles al hebt staan en het zelf nog in moet vullen. Dit maakt het veel makkelijker om alles precies aan te geven en op een rijtje te hebben. Naast deze pagina is er links van die pagina ook nog ruimte voor andere aantekeningen of eventueel een foto.

DSCF2402

Mijn moeder houdt ook enorm van koken en wilde graag recepten opschrijven. Nu kan zij ook haar ervaringen en ideetjes hierin opschrijven.

Ook kan ik nu de recepten die ik met jullie wil delen, makkelijk op mijn blog plaatsen.

Het boekje is te koop bij Kruidvat voor 2,99 euro.

Houd jij ook zo van koken? Waar haal jij dan jouw recepten vandaan en heb jij nog leuke recepten die ik uit moet proberen?

Liefs,

Iris

Geef een reactie

