Wishlist

In enkele artikelen terug vertelde ik dat ik binnenkort jarig ben. Mijn negentiende verjaardag komt eraan en dat vind ik geweldig! Alleen vind ik het dit jaar echt een compleet drama om iets te bedenken wat ik voor mijn verjaardag wil. Van de familie krijg ik standaard een bedrag waar ik leuke dingen van koop en mijn ouders schieten dan een deel bij. Vorig jaar kocht ik er dingen van die ik nog niet had, zoals een horloge en een heerlijk luxe parfum. Maar nu ik langzamerhand mijn tienerjaren verlaat, weet ik niet meer wat ik wil vragen voor mijn verjaardag. Ik heb eigenlijk alles al en ben gelukkig zo. Als ik iets aanschaf, moet het ook nuttig zijn en wil ik er graag lang plezier van kunnen hebben. Op zich wel makkelijke eisen als je van plan bent komend jaar uit huis te gaan, maar het probleem is dat ik er nu ook iets aan wil hebben. Ja, een drama dus.

Nu ben ik eens rond gaan kijken op internet en heb een paar dingen gevonden waar ik graag voor wil sparen.

Fotocamera

Als eerste wil ik graag een eigen fotocamera. Op dit moment fotografeer ik alles met de camera van mijn vader. Een Fujifilm FinePix SL1000. We hebben altijd strijd om het SD kaartje die er niet meer in zit en dat de ander het apparaat wil gebruiken, maar dit dan weer niet kan. Daarom leek het mij een goed idee om een eigen camera aan te schaffen. Mijn oog is gevallen op een toestel die een kantelbaar beeldscherm heeft, waardoor je jezelf kunt zien. Nee, niet vanwege de selfies, maar het lijkt mij makkelijker om producten op mijn gezicht beter te kunnen fotograferen en te kunnen zien wat ik doe. Daarnaast fotografeer ik graag de natuur, maar dat kan nu ook niet goed, als ik de fotocamera nooit mee kan nemen. Al meerdere jaren praat ik hier al over en nu ik met mijn blog bezig ben, lijkt mij dit perfect. Over enkele maanden ga ik bijvoorbeeld naar Berlijn en hier wil ik heel graag veel foto’s van maken.

Een nieuw bed

Ik heb nu sinds 2008 een eenpersoonsbed. Het is een soort van bedbank, heel sierlijk van donkerbruin/zwart metaal. Maar ik wil eigenlijk heel graag een groter bed. Dit ligt veel fijner en wanneer mijn vriend komt overnachten, is dit ook veel praktischer dan al dat gesleep met matrassen en beddengoed. Mijn oog is gevallen op een twijfelaar van de Ikea. Dit bed is ook mooi sierlijk van wit metaal.

LEIRVIK Bedframe IKEA

Horloge

Het is een hype, maar echt een prachtig horloge: een Daniel Wellington horloge. Al vele foto’s op Instagram en blogs zijn voorbij gekomen van dit pracht exemplaar en ik ben nog steeds verliefd. Ik houd van simpele, elegante, draagbare en vrouwelijke sieraden. Het Daniel Wellington horloge voldoet aan al deze eisen. Een mooie zwarte lederen bandje, die voor 25 euro kunt verwisselen voor een andere en een mooie zilveren klokwerk. Een tijdloze horloge die overal bij past! Nu heb ik al een horloge en vind ik 119-179 euro wel veel geld voor een tweede horloge. Toch blijft hij op mijn wishlist πŸ™‚

Classic Sheffield Lady

Oorbellen, ring, ketting

Naast een horloge vind ik andere sieraden ook heel mooi. Ook voor deze gelden dezelfde eisen: simpel, elegant, draagbaar, tijdloos en vrouwelijk. Oorbellen zijn op zich wel een drama, aangezien ik alleen tegen echt zilver of 925 zilver kan. Nu kun je gelukkig wel bijvoorbeeld bij de SIX goedkope setjes met oorbellen vinden, maar ik zou oorbellen willen die lang mee gaan en ik echt jaren plezier van kan hebben. Denk dan aan bijvoorbeeld pareloorbellen of hele simpele stekertjes met een diamantje erin. Hetzelfde geldt voor een ring: gewoon een ring met een diamantje erop. Geen andere hysterische dingen, gewoon heel simpel. En een ketting is hetzelfde verhaal: een collier met een niet al te opzichtig diamantje of pareltje.

Wedgewood servies

Bij de Blokker (waar ik werk), is er al een tijdje een actie van het servies Wedgewood. Het is een set voor vier personen en kost 79 euro. Ik houd persoonlijk van klassiek, landelijk, maar toch modern. Het Wegdewood servies neigt al meer naar de eerste twee omschrijvingen, maar ik blijf het prachtig vinden en ik denk dat je er altijd plezier van zult hebben. Nu heb ik er op dit moment niet echt veel aan, nu ik nog bij mijn ouders woon, maar dit zou wel perfect zijn voor wanneer ik op mezelf zou gaan.

W7 Make-Up In The Buff: Lightly Toasted Palette

Over dit palet heb ik zoveel goede reviews gelezen! Dit palet lijkt me prachtig. Mooie subtiele kleuren, waarmee je je ogen toch een warmere en net iets intensere look kunt geven. Hij kost maar acht euro, maar ik wil hier toch mee wachten, want ik heb het niet echt nodig.

 

Het blijft lastig om iets te verzinnen, de tijd van kleding en schoenen van dat geld kopen is voorbij. Eerder was het veel makkelijker, want toen had je nog geen mobiel, laptop, iPod, kleding die je zelf kon betalen of games. Wat dat betreft is dit wel een nadeel aan volwassen worden, haha :P.

Weten jullie nog leuke ideetjes voor mijn wishlist of dingen die jullie mij aanraden om voor te sparen?

Liefs,

Iris

3 Comments

Add yours →

  1. Het Daniel Wellington en de Fuji camara staan ook bovenaan mijn verlanglijstje, haha! Zelf heb ik het W7 Lightly Toasted in mijn bezit en ik ben echt laaiend enthousiast!

    Like

Geef een reactie

