New Obsession: Beanies en andere mutsen

Krullen, geweldig! Mensen met stijl haar willen ze maar al te graag en andersom willen de krullenbollen graag stijl haar. Enkele artikelen terug vertelde ik dat ik mijn haar steeds meer begin te accepteren. Wanneer ik het net heb gewassen, is het heerlijk zacht en kom ik er nog redelijk goed doorheen met mijn borstel. Maar de tweede dag wordt het echter lastig. Ik was het namelijk om de dag. Mijn haar is nu pluiziger geworden en enkele stukken zijn weer stijler dan anderen. Mijn pony is niet meer mooi verdeeld over mijn voorhoofd en heeft geen mooie pijpenkrullen meer.

Nu heb ik de oplossing gevonden! De muts herontdekt! Vier jaar geleden was ik geobsedeerd door mutsen en baretten. Ik liep er constant mee. Ook in mijn examenjaar liep ik er zelfs de hele dag op school mee rond (uiteraard met vage blikken, maar who cares?!). Ik vond dat mutsen niet zo mooi stonden met mijn gestijlde haar. Het gedeelte onder de muts bleef mooi stijl, maar wat eronder uit kwam, werd pluizig en krullend. Dat staat natuurlijk totaal niet! Maar nu ik ervoor heb gekozen om mijn haar niet meer te stijlen en nu ik deze geweldige pony heb, leek het mij super om beanies te dragen. Mijn pony komt er dan lekker speels onderuit en geeft mijn gezicht meer vorm. Lucky me: het is een trend, dus ik val niet al teveel op. Om duidelijk te zijn: ik draag het niet omdat het een trend is, maar omdat ik vind dat het me leuk staat πŸ™‚

Het begon met een Primark beanie die 99 cent kostte. Dat leek me het proberen waard. Hieronder een foto met de muts op. Ik moet het alleen wel vastzetten met speldjes, door mijn enorme bos met haar, want anders zakt ‘ie af, haha. Helaas is de muts niet al te warm..

IMG-20141030-WA0009

Ook had ik al een muts van de H&M, die twee jaar oud is. Deze heb ik in Enschede gekocht, toen 3FM Serious Request daar was.

20141119_123746

Van de week was ik aan het rondneuzen in de Kruidvat en vond ik deze beanie, die 3,99 euro kostte. Super leuk dat bordeaux rode kleurtje! Het was immers nog niet opgevallen dat ik van bordeaux rood houd.. De muts is heerlijk warm en ik denk dat ik deze vaak ga dragen vanwege mijn koukleumerigheid (als dat een woord is).

20141119_123629

Daarna ging ik ook naar de Action om watΒ inkoopjes te doen voor pakjesavond. Ik was van plan niets voor mezelf te kopen, maar ik vond deze olijfgroene beanie voor maar 99 cent! En hij is super warm!

20141119_123721

Op mijn verlanglijstje voor Sinterklaas heb ik gezet dat ik een muts wil hebben. Verbazingwekkend, maar een koukleum als ik kan nooit genoeg mutsen hebben om zichzelf op te kunnen warmen πŸ™‚ Ik ben benieuwd!

Heb jij ook een muts obsessie, wat vind jij ervan of weet je waar ze nog meer van zulke leuke mutsen hebben?Β Laat het me weten!

Liefs,

Iris

2 Comments

Add yours →

  1. Ik vind beanies ook heeel leuk!

    Like

  2. de mutsen zijn leuk maar je haar is echt geweldig!!!! zo jaloers op je krullen

    Like

Geef een reactie

