Personal update 2.0 (terug van weggeweest, nu voorgoed!)

Hoihoi !

Het is inmiddels 5 mei en het is een enorme tijd geleden dat ik voor het laatst een artikel heb geschreven. Enkele artikelen geleden heb ik ook al geschreven dat ik een tijdje weg ben geweest. Dit heeft enkele redenen.

De afgelopen periode ben ik erg druk geweest. Ik heb veel voor mijn studie moeten doen, in het weekend gewerkt en ik heb een vriend die niet om de hoek woont. Voor mij was het lastig om de tijd goed in te plannen en ook nog te bloggen. Ik heb zelfs gezegd dat ik gewoon maar stop met bloggen. Maar toch mis ik het wel, ik vind het fijn om van me af te schrijven. Hierdoor krijg ik mijn gevoelens en gedachtes op een rijtje en ben ergens anders mee bezig dan de normaleΒ dagelijkse dingen. De maanden hiervoor heb ik dit gedaan door tekenen en veel lezen. Ik was teveel gefixeerd om artikelen over make-up te schrijven. Mijn leven is in een half jaar tijd erg veranderd en mijn interesses liggen helemaal niet meer bij make-up. Dat wil niet zeggen dat ik niet van een mooie MAC lipstick kan genieten, hihi! Ik wil het bloggen toch weer oppakken, maar mezelf niet teveel druk opleggen.

Om terug te komen op de vorige alinea, wil ik jullie vertellen dat ik soms een enorme zenuwpees ben. Ik heb de afgelopen maanden (iets van een klein half jaar) erg last van mijn schildklier gehad. Ik heb een traagwerkende schildklier en om het kort te houden, was ik de afgelopen tijd hier erg moe door en had geen energie. Nog steeds ben ik echt kapot na een paar uur werken of een uur studeren. Maar ik wil doelen in mijn leven hebben en wil dit delen.

Ook heb ik mijzelf de afgelopen maanden erg goed leren kennen, ik begin volwassen te worden? It’s a miracle!! Op dit moment in mijn leven ben ik met hele andere dingen bezig dan een jaar geleden. Er is veel veranderd. Ik ben bezig met het behalen van mijn propedeuse, persoonlijk liggen mijn interesses niet meer zo bij materiΓ«le dingen als alleen maar make-up of uiterlijk. Daarom is het de bedoeling dat ik over van alles en nog wat ga bloggen, misschien nog wel eens af en toe met wat beauty, maar het is niet meer wat ik het meest belangrijke vind.

Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben πŸ™‚

Liefs,

Iris

Geef een reactie

