Vintage tasje

Heee!

GisterenΒ ging ik even bij mijn opa en oma langs. Zondag is het moederdag, maar aangezien ik stad en land af moet leggen om alle moeders en oma’s te bezoeken, besloot ik vandaag alvast bij mijn oma langs te gaan. Ik nam voor haar namens mijn vriend en mij twee lavendelplantjes mee. Die vind ik er altijd zo leuk uitzien. En dan heb ik het nog niet eens over de geur die ze hebben πŸ™‚ Ze was er in ieder geval ontzettend blij mee en was zelfs een beetje overweldigd.

Maar goed, ze kwam op een gegeven moment met een tasje aanzetten. Ik was al op slag verliefd! Natuurlijk moest ik mij wel even inhouden, aangezien ik nog niet wist wat ze ermee wilde doen. Het kwam er dus op neer dat ze die aan mij wilde geven, hoe super lief is dat?! Het is een tasje die echt bij mij past. In Berlijn heb ik voor het eerst een tweedehands tas gekocht. Deze is van echt leer. Ze zag deze staan (die had ik namelijk mee genomen naar mijn oma) en bedacht zich dat ze een tas had die ik wellicht leuk zou kunnen vinden. Daar had ze zeker gelijk in.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Het tasje komt oorspronkelijk van de Hema. Mijn moeder heeft hem daar ooit gekocht toen ze iets jonger was dan dat ik nu ben. Uiteindelijk heeft ze het tasje aan mijn oma gegeven. Hij is dus al zo’n kleine 30 jaar oud.

De tas is van echt leer en nog in uitstekende conditie. Het bandje is niet gaan bladeren en hij sluit ook nog goed af. Binnenin zitten er drie vakjes, waaronder een vakje met een rits. Zo’n tasje is hartstikke handig als je naar een feestje, terrasje, festival of stad gaat. Buiten dat, is de tas in mijn optiek ook echt tijdloos. Bruin leer kan altijd en past overal bij!

Ik hou echt van vintage tasjes. Mijn liefde voor tassen en ook schoenen zal nooit eindigen, denk ik, haha!

Houd jij ook net zoals ik van zulke leuke tasjes? Weet jij nog leuke adressen waar ze zulke tassen tweedehands verkopen? Ik ben benieuwd πŸ™‚ Tell me, tell me!

Liefs,

Iris

Geef een reactie

